מכבי תל אביב מסתכלת לעתיד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

לאחרונה אחד משחקני מכבי תל אביב ישב באירוע וספר על התחושות שלו מהעונה. "כולם מזלזלים ואומרים שהליגה חלשה אבל אני אומר לך שעוד לא ראו כמה אנחנו חזקים". בזמן הנוכחי, התחושה הגדולה סביב מכבי תל אביב היא שיחד עם כל הכבוד שיש לתת לאליפות ולמספרים הטובים, הקבוצה איננה הגיעה עדיין למיצוי המקצועי. יש לציין שהקבוצה גם לא אשמה בזה, הליגה נגמרה מהר ומכבי תל אביב הגיעה למצב שלא חייב אותה לעוצמות המרביות שלה ולא נדרש ממנה מאבק בקרבות קשים. ההנחה היא שכבר בתחילת העונה הבאה, היא תוכל לצאת לכיוון הזה.

כולם סבורים שמכבי תל אביב שווה הרבה יותרת ממה שראינו וכנראה שנראה אותה שולטת בשנים הבאות, אפילו אם לא באותם המספרים. הפייר פליי הביא לחישוב מחדש אצל הקבוצה אשר יצר את התלכיד הנוכחי ועוד דור של מושאלים שיודעים שהם הדבר הבא במועדון. במכבי תל אביב ניתן למצוא הרבה שחקני הכרעה ומנגד נמצא בקבוצה גם את הדור הבא של הכישרון. אין ספק שעם תשתית חזקה שכזו, היתרון אל מול היריבות הולך לגדול.

לא נראה הצטמצמות פערים בקרוב

אמנם הפער אל מול היריבות יכול להצטמצם במידה והם יפגעו בכמה זרים אך הפעם עדיין יהיה קיים. מכבי תל אביב אינה מסתכלת רק על אליפות אחת אלא על הכמה שנים הבאות וזה דווקא הבסיס הישראלי שמכריע כאן כאשר למכבי תל אביב יש את המרב ממנו. נכון לשנים הקרובות, כנראה שנראה את מכבי תל אביב שולטת כאשר לאף קבוצה ישראלית אין איך להתמודד עם הבסיס של מכבי תל אביב ויש לומר שזהו היתרון הגדול ביותר שלה וכאשר זו מחזקת את עצמה בזרים חזקים היא מגדילה את הפער בצורה ניכרת.

בטווח הקצר, ההתגבשות השנה במכבי תל אביב מעוררת השראה וזה יוביל אותה בעונה ובעונות הבאות. החל מההגעה של שכטר ועד סדרות החינוך של איביץ'. החיבור החברתי מתקדם וזה הגיע לרמה שבה השחקנים בקבוצה מספרים שחבריהם לקבוצה חסרים להם בימי החופש מהאימונים. מדובר באחד המהלכים החזקים של הסגל של מכבי תל אביב.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
מידע דיגיטלי
זו דעתי

פיקוח מחירים בעד או נגד

פיקוח מחירים הינו פעולה ממשלתית לרוב בה מגבילים את המחיר המקסימלי בו יכול להימכר מוצר מסוים. פיקוח מחירים במידה כזו או אחרת נהוג במדינות רבות כאשר לרוב מדובר על מוצרים בסיסיים על מנת לאפשר גם למעוטי הכנסה ליהנות ממחירים סבירים בעבור מוצרים בסיסיים ומצד שני דואגות הממשלות לאפשר לספקים להרוויח במידה מסוימת על המוצרים שנמצאים תחת פיקוח. ישנם כלכלנים שסבורים שפיקוח מחירים פוגע בכלכלת השוק החופשי וקוראים להסירה ומצד שני ישנם אלו המבקשים להסדיר את פיקוח המחירים על מוצרים רחבים יותר בישראל כמו על שוק הדיור כאשר דירה נחשבת למוצר יסוד וכמו כן מוצרים נוספים.

קרא עוד »

מי יוביל את מדינת ישראל להצלחה הימין או השמאל

הבחירות בפתח והמאבק בין הימין לשמאל ניכר מתמיד. בשנים האחרונות הקואליציה השולטת במדינת ישראל מוגדרת ברובה כימין אך יש לציין שזו לא מיישמת באופן מלא את חזון הימין. מצד שני מפלגות השמאל מתחזקות אפילו שחלקן לא מגדירות את עצמן כשמאל אך ככל הנראה שמפלגת "כחול לבן" בין אם היא באמת מפלגת שמאל או לא, מקבל קולות של מצביעי שמאל רבים אשר מוצאים בה את תקוותם ליישום משאלותיהם. לאורך השנים היינו עדים לממשלות שמוגדרות כמפלגות שמאל וכמו כן גם לכאלו שמגדירות את עצמן כימין מובהק, אז איזה צד באמת יכול להוביל את ישראל למהפכה?

קרא עוד »

תחבורה ציבורית בשבת בעד או נגד

מדי פעם עולה לכותרות נושא התחבורה הציבורית בשבת. מכיוון שברוב הארץ לא ניתן למצוא תחבורה ציבורית אמתית בשבת, חילונים רבים מוצאים עצמם מוציאים כסף רב על מוניות או שהאופציה הפחות מועדפת עליהם היא להישאר בבית. מצד שני מבקשים הדתיים וגם אוכלוסיות אחרות לקבל יום אחד של שקט, נקי מזיהום אוויר כמה שניתן וכמו כן לשמור על הצביון היהודי.

קרא עוד »
אנחנו גם בפייסבוק
נחלצים מהפקקים

שירי נסיעה

כמעט כל שיר יכול להתאים במידה מסוימת לרעשי הכביש ויציאה מהעיר וזה תלוי רבות במידת עוצמת הווליום. על כך יכולים להעיד הקליפים הרבים בהם רואים דרכים בנויות יותרת ופחות. יחד עם זאת, ישנם כמה שירים קלאסיים שמתאימים לנסיעות ולדרכים במיוחד.

קרא עוד »

קארפולינג למה זה הדבר הנכון לעשות

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה חדשה, ה"קארפולינג". קארפולינג הינה בעצם נסיעה שיתופית ברכב כאשר אדם אחד מסיע עוד כמה אנשים ואלו משתתפים ביחד בהוצאות הנסיעה. פלטפורמות שונות מקדמות את הקארפולינג כמו מוביט ו-WAZE וכמו כן ניתן למצוא קבוצות פייסבוק שלמות שכל מטרתן הינה לקשר בין שמחפש טרמפים לבין נותני טרמפים בין אם בתשלום או שלא.

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להגיע למרכז תל אביב

כולם רוצים להיות קרובים לתל אביב ובמיוחד למרכז. במרכז תל אביב הכל קורה בין אם מדובר במשרות נחשקות או מקומות בילוי ותרבות. מהסיבה הזו ועוד הדרך למרכז תל אביב וגם לתל אביב באופן כללי כרוכים במעבר מכשולים רבים יותר מרק כבישים ורמזורים אלא גם פקקים רבים ועמוסים.

קרא עוד »